Tuesday, June 27, 2006

Whats happening in my little Life! :P

Hey! Welcome back im my life!

in the 2 past Week...! Ive tried to get used to my VERY SHOT HAIR.. Yes Jon Im bold now! Ill Add some picture in the next days I Promiss! If I understand how this thing work :P

Hey! Rebienvenu dans ma vie !

Dans le Dernier 2 semaine...! Jai essayer de mhabituer a mes cheveux TRES COURTS ... et oui Jon je suis *chauve* maintenant! et Jvais essayer dajouter des photos dans les prochains jours promis!... Si je reussi a trouver comment ca fonctionne :P

This summer is the best summer ever! I Get to spend Tons of time with my friends! I have meet Incredible people and I finaly desided What I want to study in later :D Ill be starting a Radio Class in September 2007! Isnt that great! :D

Cette ete, est surrement la meilleur ete de tout le temps !! Je passe plein de temps avec mes amis et jai rencontrer du monde incroyable! En plus, Jai enfin decider en quoi je veux etudier plus tard :P! Donc, je vais commencer un cours de radio difussion en septembre 2007! Cest Cool non?!!

This Summer will be also a very big one for me with all my Community engagement ! I have to find a way to explane to kids why its important to give blood and to push them to be furur donners! Its a hard one :P

Cette ete serai aussi une tres grosse en raison des mes noubreux engagements dans la communauter! je dois trouver une facon dexpliquer au enfants pourquoi cest important de donner du sang et les pousser a devenir de futur donneurs!

Well thats all for today Folks :P

Bon! cest asser pour aujourdhui gang!

See ya!!!

On se revois bientot!!

Caro

1 Comments:

Blogger Billy Ngu said...

Wow
You actually viewed me,lol
Yup thats me,those were my students
I'm in college now doing
Bac of Int Aff Mgmt,
What are you doing, tell me more bout ur self k ;)

2:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home